گلستانه ارقام پارسیان|های‌تک

همه ی افراد در زندگی خود اصولی دارند که از اهمیت بالایی برخوردار است.آرامش بحث مهمی است که یکی از ارکان زندگی می باشد و یکی از راه های ایجاد و حفظ آرامش ایجاد امنیت است. امنیت در...

اهمیت نصب دوربین مداربسته

camera

همه ی افراد در زندگی خود اصولی دارند که از اهمیت بالایی برخوردار است.آرامش بحث مهمی است که یکی از ارکان زندگی می باشد و یکی از راه های ایجاد و حفظ آرامش ایجاد امنیت است.

امنیت در تمام حوزه های زندگی و در قبال تمام مسائل جانی و مالی افراد امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است. این اهمیت، هم در فضاهای مسکونی و هم در محیط های تجاری و… کاملا قابل مشاهده است.

سرقت، یکی از شایع ترین و قدیمی ترین جرایمی است که بشراز دیرباز تاکنون با آن مواجه بوده است.یکی از راه های پیشگیری از سرقت و ایجاد امنیت در جامعه نصب دوربین های مداربسته می باشد.

 

دلایل اهمیت نصب دوربین مدار بسته

 

ایجاد ترس و پیشگیری از جرم

چنانچه دوربین ها در محل های مناسبی نصب شده باشند ، مجرمین با علم وجود دوربین در بسیاری مواقع از ارتکاب جرم در آن محل خودداری نموده و ترجیح می دهند در مکانی به سرقت یا جرایم دیگری بپردازند که احساس امنیت بیشتری داشته باشند. بنابراین اولین مزیت نصب دوربین جلوگیری از ارتکاب جرم می باشد.

    prevent 

افزایش بهره وری کارمندان

وجود دوربین های مداربسته این امکان را به مدیران می دهد که حتی زمانیکه در محل حضور ندارند بتوانند محیط را تحت کنترل گرفته و درمقابل باعث می شود کارکنان رفتار مناسبی از خود نشان داده و وظایف خود را بدرستی انجام دهند که این امر در نهایت باعث افزایش بهره وری می شود.

  contorling

کاهش مسئولیت و ادعاهای کاذب

امروزه یکی از راه های کسب درآمد اخاذی از صاحبان کسب و کار می باشد که با ادعاهای دروغین علیه شرکت ها سعی در گرفتن مبالغ هنگفت از آنها می کنند.در این مواقع مدیران بدون داشتن شواهد کافی محکوم شده و مجبور به پرداخت مبالغ ادعا شده می شوند.دوربین های مداربسته یکی از راه های ارائه شواهد و جلوگیری از چنین جرایمی می باشند.

 

محافظت از اطلاعات

اطلاعات یکی از مهم ترین ارکان هر کسب و کاری می باشد و محاظت از آنها در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد بنابراین با نصب دوربین های مداربسته از سرقت اطلاعات جلوگیری کرده و در صورت سرقت اطلاعات براحتی می توانند سارقین را شناسایی کرده و مراحل قانونی را طی نمایند.

  imformation

مدیریت از راه دور

نصب دوربین های مداربسته محدودیت مکانی را از بین برده و این امکان را به مدیران می دهد که باوجود حضور نداشتن در محل کار بتوانند محیط کاری را از راه دور کنترل نمایند.و همچنین در یک لحظه می توان چندین نقطه ی مجزا را مشاهده نمود بدون اینکه مجبور به حضور فیزیکی در آن مکان ها باشید که این باعث صرفه جویی در زمان می شود.

  managment

صرفه جویی در هزینه ها

یک کسب و کار ممکن است دارای چندین ساختمان مجزا باشد که برای کنترل و حفظ امنیت هریک باید برای هر قسمت نگهبانی در نظر گرفته شود. با وجود دوربین های مدار بسته ، یک نگهبان یا مدیرعامل می تواند از راه دور کل مکان ها را همزمان تحت کنترل داشته باشد. بنابراین نیروی انسانی کاسته و هزینه ها کاهش می یابد.

 

آرامش خاطر

مدیران و یا سرپرست خانواده همراه به دنبال آرامش خاطر از حفظ امنیت خانواده و دارایی هایشان می باشند.یا اینکه در صورت بروز حوادث احتمالی براحتی بتوانند فرد یا افراد خاطی را شناسایی نموه و از طریق مراجع قانونی اقدام نمایند. قطعا مناسب ترین راه برای تحقق این اهداف استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی از جمله دوربین های مداربسته می باشد.

 

کمک به قانون برای اجرای عدالت به بهترین نحو

همانگونه که قبلا بیان شد سیستم های نظارتی باعث کاهش جرایم شده و در صورت بروز جرم نقش موثری در تشخیص مجرمین دارد.گاهی اوقات ممکن است در محل ارتکاب جرم افرادی بعنوان شاهد وجود داشته باشند که حاضر به اعلام حضور جهت شهادت نکنند و با استفاده از دوربین های مداربسته ، افراد حاضر در محل شناسایی و به عنوان شاهد به دادگاه خوانده شده و اجرای حکم عادلانه صورت می گیرد. و مورد دیگر در باب اهمیت نصب دوربین های مدار بسته این است که ممکن است پلیس هنگام ارتکاب جرم در محل حضور نداشته باشد و با ذخیره اطلاعات توسط دوربین ها ، پلیس سریعا خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به دستگیری مجرمین نمایند.

camera_1

25 فروردین 1398   |   1931 بازدید