گلستانه ارقام پارسیان|های‌تک

وب سایت مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم که شامل متن ، تصویر ، فایل و ویدئو و ..... می باشد که بهم پیوند داشته و همگی هدف خاص و مشترکی را دنبال می کنند. یک سایت از بخش های مختلفی...

ضرورت داشتن وبسایت

site

وب سایت

مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم که شامل متن ، تصویر ، فایل و ویدئو و ..... می باشد که بهم پیوند داشته و همگی هدف خاص و مشترکی را دنبال می کنند.

یک سایت از بخش های مختلفی تشکیل می شود که یکی از اجزای اساسی آن ، آدرس سایت می باشد. آدرس سایت ها یا همان دامنه ( Domain) با www آغاز می شود که این علامت مخفف کلمه World Wide Web یعنی (جهان وب گستر ) می باشد و در پایان آدرس هم پسوندهایی مانند .com ، .ir ، .net و .... قرار می گیرید که با توجه به سیاست آن کسب و کار می تواند متفاوت باشند یا می توان چند پسوند را برای یک دامنه ثبت نمود.

Com نیز مخفف کلمه Commercial به معنی تجاری است که پسوندی جهانی است که کسب و کارهایی که قصد تجارت در سطح جهانی را دارند از دامنه .com استفاده می کنند.

 

ضرورت داشتن وبسایت

طراحی سایت و ضرورت داشتن وبسایت برای کسب و کارها ، مبحثی است که بارها در جاهای مختلف در مورد آن صحبت شده است اما بسیاری از کسب وکارها همچنان داشتن وبسایت را امری غیرضروری دانسته و آن را در اولویت کسب و کار خود قرار نمی دهند. شاید دلیل آنها این است که کسب و کار آنها هنوز در جایگاهی از پیشرفت قرار نگرفته که بخواهند برای وبسایت آن هزینه کنند و ترجیح می دهند این هزینه را برای قسمت های مهم تر خرج کنند.اما باید بدانند که مهمتر از کسب و کار تبلیغات و شناساندن آن به عموم می باشد.

اما باید گفت با پیشرفت تکنولوژی و افزایش چشم گیر استفاده از موبایل ، معرفی کسب و کار بصورت آنلاین از واجبات می باشد زیرا مردم برای انجام هر کاری ابتدا آن را در فضای مجازی یا اینترنت جستجو کرده و سپس اقدام به انجام آن کار می کنند. علاوه بر این دلایل دیگری وجود دارد که ضرورت داشتن وبسایت را پررنگ می کند که در ادامه از برخی از آنها نام خواهیم برد.

   websit  

دلایل ضرورت داشتن وبسایت

1- ویترین کسب و کار بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی

وبسایت بهترین ویترین برای هر کسب و کاری است که مردم می توانند به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته به خدمات و محصولاتتان دسترسی داشته باشند. مشتریان می توانند کالاهای شما را بخرند، یا پیشنهادهای ویژه شما را در هر زمانی که برایشان مناسب است، مشاهده کنند، بدون اینکه بخواهند منتظر باشند تا فروشگاه فیزیکی شما باز شود. در واقع وب سایت، کسب و کار شما را بصورت شبانه روزی باز نگه می دارد و شما را قادر خواهد کرد که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در سطح جهانی حضور داشته باشید.

 

2- جهانی شدن کسب و کار

با داشتن وبسایت کسب و کار شما جهانی خواهد شد و محدودیت مکانی از بین می رود و هرکسی از هر نقطه جهان می تواند با کسب و کار شما آنا شده و در نتیجه مشتریان شما افزایش می یابد و در پی آن سود شما نیز چندین برابر می شود.

 

3- همیشه در دسترس بودن

وبسایت، مانند یک تلفن همراه یکی از محبوب ترین راههای ارتباط مشتریان شرکت های تجاری برای تماس با آنها می باشد زیرا هر وقت که بخواهند می توانند به آن سر بزنند. در واقع هیچ وقت کسب و کار شما تعطیل نبوده و همیشه مغازه باز است. بنابراین داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است.

 

4- در گوگل بیشتر دیده شوید

همانطور که قبلا اشاره شد امروزه اولین جست وجویی که هر شخص برای نیاز خود انجام می دهد، جستجوی آنلاین است و این جایی است که باید شما نیز حضور داشته باشید و اگر حضور نداشته باشید در واقع راه را برای رقبای خود باز کرده اید.

 

5- فروش به همراه تبلیغات

سایت می تواند یکی از ابزارهای تبلیغات برای هر کسب و کاری باشد . وقتی وبسایت خود را راه اندازی می‌کنید، این بیلبورد تبلیغاتی شما با قیمت بسیار کمتری در دید مشتریان بالقوه ی بسیار بیشتری قرار می‌گیرد. بنابراین از طریق وبسایت می توانید کسب و کار و محصولات خود را به مشتریان معرفی کرده و با حذف هزینه های تبلیغات ، هزینه های کسب و کار کمتر شده ودر نیجه سود بیشتر می شود.

 

6- رقبای شما همگی وب سایت دارند

همانطور که گفتیم افراد عموما خرید خود را با جستجو در گوگل آغاز می کنند و با دوستان خود در مورد آن مشورت کرده و پرسش و پاسخ می‌کنند. بنابراین وقتی شما در فضای آنلاین حضور نداشته باشید ولی رقبای شما وبسایت داشته باشند، عملا از آنها خواسته اید که به رقبای شما که دارای وبسایت می باشند مراجعه کنند.

 

7- پیشرفت از طریق همراه مشتری بودن

علاوه بر ارائه محصولات و خدمات در وبسایت، راهنمایی هایی برای مشتری خود ایجاد کنید، بعنوان مثال ویدیوهای آموزشی ساخته و بخش هایی جهت بررسی مشکلات یا همان خدمات پس از فروش داشته باشید و با نظرسنجی از مشتریان خود نواقص کسب و کار خود را برطرف کرده و در حرفه خود پیشرفت نمایید.پیشرفت در کسب و کار یعنی مشتریان بیشتر و وفادار و در نهایت منفعت بیشتر.

با چند دلیل ساده اما ضروری که در بالا بیان شد متوجه شدید که داشتن سایت نه تنها برای کسب و کارها مهم است بلکه امری ضروری است و در این راستا های تک با طراحی وبسایت های اختصاصی و کاربر پسند حامی شما در پیشرفت روزافزون و درآمدزایی می باشد.

  webdesign

3 دی 1397   |   1502 بازدید