گلستانه ارقام پارسیان|های‌تک

نصب دوربین مدار بسته در هر مکانی این اطمینان را به شما می‌دهد که شما به راحتی می‌توانید خانه و محیط کسب و کار خود را تحت نظر داشته باشید. این موضوع باعث می‌شودکه امنیت...

راه های جلوگیری از هک دوربین های مداربسته

هکرها

نصب دوربین مدار بسته در هر مکانی این اطمینان را به شما می‌دهد که شما به راحتی می‌توانید خانه و محیط کسب و کار خود را تحت نظر داشته باشید. این موضوع باعث می‌شودکه امنیت مالی و امنیت جانی خانواده و کارمندان خود را تامین کنید.این دیدگاه در واقع هدف از نصب دوربین های مداربسته است و هکرها هدفی مقابل آن دارند و به همین خاطرمی خواهند سیستم امنیتی شما را هک کنند تا بتوانند به ساختمان نفوذ کرده و به هدف خود برسند.
دوربین‌های مدار بسته از امکانات و ویژگی‌های زیادی برخوردار هستند و هر روز این وسایل امنیتی در حال توسعه می‌باشند. یکی از نکات منفی که در مورد دوربین مدار بسته وجود دارد امکان هک شدن این وسایل امنیتی می‌باشد. هکرها می‌توانند در چند دقیقه اطلاعات دوربین مدار بسته شما را هک کنند. آنها می توانند از خانه شما سرقت کنند و یا فعالیت های غیر قانونی دیگری انجام دهند .آن ها می توانند زنگ هشدار سیستم امنیتی را غیرفعال کرده و به داخل ساختمان شما وارد شوند.

ما در ادامه مطلب راهکارهایی برای جلوگیری از هک شدن دوربین مدار بسته بیان می‌کنیم. راه‌های زیادی برای جلوگیری از هک دوربین مدار بسته وجود دارد ولی اولین راه مطمئن برای جلوگیری ، خرید دوربین مدار بسته از فروشگاه‌های معتبر و همچنین نصب و اجرا و پشتیبانی آنها توسط شرکت های معتبر در این زمینه می باشد.

 

روش های جلوگیری از هک شدن دوربین های مداربسته

1- خرید از مکان معتبر

هنگام خرید دوربین مدار بسته مطمئن شوید از جایی که دوربین را خریداری می‌کنید فروشگاه معتبری می‌باشد. از قیمت و امکانات دوربین مدار بسته اطلاع داشته باشید. دوربین‌های مدار بسته‌ای که قیمت ارزان‌تری دارند امکان بیشتری برای هک شدن دارند. شرکت گلستانه ارقام پارسیان، شرکتی معتبر در زمینه مشاوره ، فروش و نصب و راه اندزی و پشتیبانی دوربین های مداربسته می باشد. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته به شما ارائه می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری نهایی و سفارش دوربین مدار بسته، با مشاوران شرکت  تماس بگیرید و از راهنمایی آن‌ها استفاده نمایید تا بهترین انتخاب‌ها را در زمینه دوربین مدار بسته داشته باشید.

 

 

2- محافظت از WiFi

اگر از سیستم امنیتی در ساختمان مسکونی یا تجاری خود استفاده می کنید، از شبکه اینترنت خود با یک رمز عبور قوی محافظت کنید. رمز عبور شبکه های WIFI را تنها با خانواده خود به اشتراک بگذارید تا شانس هک دوربین مداربسته را به حداقل برسانید.

 

 

3- تغییر رمز عبور در فاصل زمانی کوتاه

دسترسی به سیستم دوربین مداربسته از طریق رمز عبور انجام می گیرد. اگر احساس می کنید که چندین نفر رمز عبور سیستم شما را در دسترس خود دارند، آن را تغییر دهید. هیچ موقع به افراد متفرقه و غیرقابل اطمینان، رمز عبور خود را نگویید. اگر متوجه شدید که کسی به سیستم امنیت شما دسترسی پیدا کرده، به سرعت پسورد را تغییر دهید.

 

 

4- استفاده از یک شبکه اختصاصی

اگر سیستم نظارتی دوربین مداربسته را از راه دور کنترل می کنید، توصیه می شود که از یک شبکه اختصاصی استفاده کنید. اگر از WIFI عمومی استفاده کنید، خطر هک شدن افزایش می یابد.

 

 

5- تغییر پورت پیش فرض دوربین

اندرو لنین یکی از بنیان گذاران فناوری یکپارچه امنیتی می گوید : پورت های پیش فرض دوربین مدار بسته یک نقطه بالقوه برای ورود غیر مجاز به منو و محیط دوربین هستند . تغییر این پورت ها و بستن پورت های غیر ضروری می تواند یک حرکت حساب شده باشد . جهت اطمینان بیشتر می توانید از پورت https استفاده کنید و تمام پورت های غیر ضروری و غیر قابل استفاده دیگر را ببندید . در صورتی که نمی توانید این پورت ها را ببندید باید ، ترافیک پورت ها را تحت نظر داشته باشید .

 

 

6- بروز رسانی نرم افزار دوربین ها

سیستم عامل های دوربین ممکن است مشکلاتی داشته باشد که زمبنه نفوذ هکرها را فراهم می کند. از این رو می توان با بروزرسانی مرتب سیستم عامل دستگاه، از هک سیستم جلوگیری کرد.کارشناسان معتقدند که مشکلات امنیتی دوربین ها توسط بروزرسانی های منتشر شده توسط سازنده محصول اصلاح می شود و کاربران می توانند با بروزرسانی و آپدیت سیستم مداربسته خود، باگ های امنیتی را برطرف کنند.

بنابراین بر روی به روز رسانی سیستم های امنیتی خود تمرکز کنید تا ویژگی های آن را ارتقا دهید و عملکرد آن را افزایش دهید. بسیاری از تولید کنندگان، سیستم خود را به طور منظم با ویژگی های پیشرفته تر برای مقابله با تهدیدات جدید، ارتقا می دهند. اگر این ویژگی های جدید را نادیده بگیرید و عملیات روزرسانی را انجام ندهید، احتمال هک دوربین مداربسته افزایش می یابد.

 

 

7- دوربین های دست دوم نخرید

دوربین های مدار بسته دسته دوم در مقایسه با سایر دوربین های مدار بسته به آسانی هک می شوند. اگر می خواهید دوربین شما امنیت مالی و امنیت جانی شما را تامین کند بهتر است از دوربین های دست دوم استفاده نکنید.

اگر به فکر افزایش امنیت ساختمان خود هستید، همواره دوربین مداربسته ای جدید را خریداری کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید.  دوربین مداربسته ای که قبلا استفاده شده، به آسانی هک می شود و می تواند به عنوان ابزار جاسوسی مورد استفاده قرار گیرد.

 

  Ù‡Ú©-کردن-دوربین-مداریسته

8- از کاربران چشم برندارید

یک سیستم امنیتی می تواند توسط هر کسی هک شود. از این جهت همیشه باید کنترل کنید که در زمان حضور و یا عدم حضور شما، چه کسی دسترسی به شبکه داشته و چه کاری انجام داده است.

 

 

9- دوربین مداربسته با سیم

یکی از مواردی که در این مطلب برای شما بیان می کنیم، خرید دوربین های با سیم می باشد. دوربین های مدار بسته ای که به صورت با سیم هستند کمتر در معرض هک شدن قرار می گیرند. دوربین های مدار بسته بی سیم به راحتی هک می شوند و هکرها می توانند به تصاویر این دوربین ها دسترسی داشته باشند.

 

 

10-  دوربین مداربسته با سیگنال های رمزگذاری شده

زمانی که می‌خواهید سیستم امنیتی بخرید بهتر است دوربین مدار بسته با سیگنال‌های رمزگذاری شده خریداری کنید. امروزه دوربین‌های امنیتی با ویژگی‌های توسعه یافته در حال رشد و توسعه هستند. دوربین‌های مدار بسته جدید دارای سیگنال‌های پیچیده‌ تری هستند و این موضوع باعث می‌شود هکرها نتوانند به راحتی دوربین مدار بسته شما را هک کنند.

 

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب راه‌های جلوگیری از هک دوربین مدار بسته را برای شما شرح دادیم. امیدواریم این مطلب برای علاقمندان این زمینه، مفید واقع شود. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید.

شرکت گلستانه ارقام پارسیان، شرکتی معتبر در زمینه مشاوره، فروش، راه اندازی و تعمیر دوربین های مداربسته می باشد. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته به شما ارائه می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری نهایی و سفارش دوربین مدار بسته، با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید و از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید تا بهترین انتخاب‌ها را در زمینه دوربین مدار بسته داشته باشید.

هکر-دوربین-مداربسته

22 مهر 1398   |   1690 بازدید