گلستانه ارقام پارسیان|های‌تک

دامین سایت شما هویت سایت شما خواهد بود. دقت در انتخاب دامین مناسب آنچنان دارای اهمیت است که می تواند در آینده کسب و کار اینترنتی شما تاثیر بگذارد. به عنوان مثال ساده اگر نام دامین...

سه نکته در مورد نحوه ی انتخاب دامین سایت

domain-2

دامین سایت شما هویت سایت شما خواهد بود. دقت در انتخاب دامین مناسب آنچنان دارای اهمیت است که می تواند در آینده کسب و کار اینترنتی شما تاثیر بگذارد. به عنوان مثال ساده اگر نام دامین شما  koodakshop.com باشد در صورتی که بخواهید محصولات فروشگاه خود را گسترش دهید نمی توانید به جز محصولات کودک در زمینه دیگری فعالیت کنید؛ در همین مثال اگر نام سایت شما  Allshop.com باشد در آینده می توانید محصولات متنوع تری برای فروش در سبد فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید.

  • نکته 1 ) با توجه به چشم انداز کسب و کار اینترنتی خود، نام دامین را انتخاب کنید.

همواره به این فکر کنید که سایت شما یک برند اینترنتی خواهد شد؛ حال به دنبال نامی باشید که بتواند به یک برند اینترنتی تبدیل شود. فروشگاه اینترنتی علی و دوستان ( alivadoostanshop.com ) نمی تواند هویتی نظیر یک برند کسب کند!

  • نکته 2 ) نام دامین خود را به عنوان یک برند اینترنتی انتخاب کنید.

نام دامین ( نام سایت ) باید علاوه بر این موضوع، بتواند به سادگی در ذهن بازدیدکننده ها حفظ شود. استفاده از کلمات فینگیلیش و ساده و کوتاه برای نام دامین مناسب است. ترجیحاً از حروف مخفف خودداری کنید. همچنین نام دامین خود را به گونه ای انتخاب نکنید که به شیوه های مختلف در زبان انگیسی بتوان آن را نوشت ( مانند shoosh , shoush,shush )

  • نکته 3 ) برای نام دامین خود از کلمات ساده و کوتاه با قابلیت به خاطر سپردن استفاده کنید.

برای مشاوره در مورد انتخاب نام دامین سایت خود، با ما تماس بگیرید.

 

17 دی 1393   |   1936 بازدید