گلستانه ارقام پارسیان|های‌تک

فواید داشتن وب سایت یک دفتر شبانه روزی تأسیس کنید: وب سایت شما در هر زمانی از روز باز است حتی اگر شرکت شما بسته باشد وب سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل...

فواید داشتن وب سایت ؟

فواید داشتن وب سایت

یک دفتر شبانه روزی تأسیس کنید:

طراحی وب سایت

وب سایت شما در هر زمانی از روز باز است حتی اگر شرکت شما بسته باشد وب سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط آن فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

چه مقدار از زمان شما صرف پاسخگویی به مشتریان می شود؟

روزانه چه مقدار از زمان شما و پرسنلتان صرف پاسخگویی به مشتریان در مورد مسایل روتین و متداول می شود؟ وب سایت شما می تواند به این سوالات مشتریانتان پاسخ گوید و آنها را به خوبی راهنمایی کند.

ارتباط خود را با مخاطبینتان مستحکم کنید :

داشتن وب سایت و بهره بردن از مزایای آن مختص شرکت های تجاری نیست، مهندسین و دیگر افراد جامعه هم می توانند در کنار مزایای مالی و تبلیغاتی، از وب سایت شخصی خود، برای اشاعه فرهنگ، بهبود فعالیت حرفه ای و ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنند.

وب سایت بازاریاب 24 ساعته شماست:

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها وب سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات، محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در وب سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت وب سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی ده ها نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک وب سایت هدایت می شوند.

درآمد خود را افزایش دهید:

طراحی وب سایت

میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایت ها، بروز رسانی و رسیدگی به آنها نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق وب سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین است.

در هزینه تبلیغات صرفه جویی کنید :

هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می کنند یا سیاست های تبلیغاتی خود را گسترش می دهید، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید! در حالیکه هزینه بروز رسانی وب سایت قابل قیاس با هزینه های چاپ نمی باشد، در عین حال که گستره وسیع تری را نیز هدف قرار می دهد.

نشان تجاری خود را تثبیت کنید :

یک ‌سوم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

ایده های جدید را بیازماید:

شما می توانید از اینترنت برای آزمودن ایده های جدید خود با هزینه بسیار کم استفاده کنید. همچنین می توانید ایده های جدید خود را بر اساس بازخورد مشتریان اصلاح یا ارتقا بخشید..

محصولات ویژه :

طراحی وب سایت

برای مثال یک محصول جدید را دریافت کرده و می خواهید به عنوان یک "محصول ویژه" تبلیغ کنید. دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فاکس ممکن است زمان بر و در عین حال پرهزینه باشد. از طریق اینترنت شما می توانید با کلیک موس، یک ایمیل به صد ها نفر از بهترین مشتریانتان بفرستید. بعلاوه می توانید یک آگهی "ویژه" در سایت خود قرار داده و محصول جدید را تبلیغ کنید.

حضور آنلاین همگام با رقبایتان :

جز در مواردی که هزینه زیادی را صرف آگهی در روزنامه و سایر تبلیغات محلی کنید هیچکس نمی داند که موسسه تجاری شما موجودیت دارد. عین همین موضوع هم در مورد اینترنت مصداق می یابد. درصورتیکه مردم نتوانند شرکت شما را در اینترنت پیدا کنند شما هم ممکن است موجودیت نداشته باشید.

اینترنت را به عنوان یک کتاب زرد غول پیکر درنظر بگیرید. بسیاری از مردم از وب برای فروش اطلاعات، خدمات و محصولات استفاده می کنند. در صورتی که شما در آنجا حضور نداشته باشید رقبای شما آنجا هستند! آیا می توانید تصور کنید که در کتاب زرد نباشید و بعد بخواهید به بازار محلی دست یابید؟

6 آذر 1393   |   2460 بازدید