گلستانه ارقام پارسیان|های‌تک

1- نرم افزار ویرایش عکس Fotophire برنامه Fotophire یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش و ترکیب تصاویر است علاوه بر این که امکان زوم تصاویر را با حفظ کیفیت دارد همچنین امکان افزودن...

جدیدترین نرم افزارهایی که در سال 2018 استفاده از آنها به شما توصیه می شود

1- نرم افزار ویرایش عکس Fotophire

fotophire

برنامه Fotophire یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش و ترکیب تصاویر است علاوه بر این که امکان زوم تصاویر را با حفظ کیفیت دارد همچنین امکان افزودن افکت به تصاویر نیز وجود دارد به طوری که این برنامه حاوی 200 افکت آماده می باشد. با این نرم افزار می توانید بخش هایی از تصویر را بدون تاثیر در پس زمینه حذف نمایید. واقعا برنامه متمایزی است و چه بسا برای برخی از کارهای به جای فتوشاپ می توان از آن استفاده کرد. و در دو نسخه آزمایشی و پولی فراهم می باشد.

****************************************

2-     نرم افزار FolderMove

2

انتقال فایل از درایو C با نرم افزار FolderMove

نرم افزار FolderMove یک برنامه پرتابل است که نیازی به نصب ندارد و برای انتقال برنامه ها و بازی ها استفاده می شود بدون اینکه تاثیر داشته باشد. واقعا این برنامه نسبت به برنامه های مشابه کار خودش را به خوبی انجام می دهد و مثلا محتوای پوشه برنامه یا بازی را از درایو C به درایو D انتقال می دهد و مشکلی در اجرای برنامه و بازی و میانبرها پیش نمی آید. در واقع با این کار فضایی را روی درایو C آزاد می کنیم و در عین حال بدون هیچ مشکلی عمل می کنند فقط مکان ذخیره فایل ها تغییر پیدا می کند لذا این روش باعث می شود برای عوض کردن مکان فایلهای ذخیره شده دیگر نیاز به نصب دوباره بازی و برنامه نباشد.

****************************************

3-     نرم افزار Ashampoo Office Free

  3

جایگزین پاورپوینت و ورد و اکسل Ashampoo Office Free یک نرم افزار جدید و رایگان دیگری است که جایگزین معتبری برای مجموعه مایکروسافت آفیس به شمار می رود. این برنامه سه ابزار با همان کاری که مایکروسافت ورد و اکسل و پاورپوینت انجام می دهند ، ارائه می کند. تمام ابزارهایی که در حین کار به آنها نیاز دارید را در رابط کاربری جمع کرده است و برنامه خوبی برای کارهای خانگی و اداری محسوب می شود و می توانید حتی روی فلش ریخته به همراه خود داشته باشید. بعد از نصب Ashampoo Office Free ، از شما درخواست وارد کردن ایمیل را می کند که برای ارسال ایمیل حاوی کد مجوز برای فعال کردن نرم افزار مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانید با آن کار کنید.

*****************************************

4- نرم افزار Memory Optimizer 2

4

یکی از نرم افزارهای جدید کامپیوتر Memory Optimizer 2 است که با ویندوز 7/8/10 سازگار بوده و کاملا رایگان می باشد. این نرم افزار کمک می کند تا از پیام Your computer is low on memory نجات پیدا کنید که در واقع موقع کار روی سیستم به دلیل مصرف بالای حافظه ظاهر می شود در حقیقت این نرم افزار حافظه و رم سیستم شما را بهینه سازی کرده و افزایش کارایی ویندوز را بالا می برد بنابراین اگر می خواهید فضایی از RAM را آزاد کرده و جلوی بالا رفتن مصرف رم را بگیرید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

****************************************

5-     نرم افزار Wise AD Cleaner

5

یکی دیگر از نرم افزارهای جدید و رایگان ، برنامه Wise AD Cleaner است که می توانید با آن ویروس ها یا برخی از برنامه ها و اجزای مسئول نمایش تبلیغات یا پنجره های پاپ آپ را در کامپیوتر خود حذف کنید این پنجره های پاپ آپ معمولا به همراه نصب نرم افزارهایی روی کامپیوتر باز می شوند. و در کل جلوی هر گونه پنجره پاپ آپ و نوار ابزارهایی که روی مرورگرهای مختلف نصب می شوند را میگیرد. این نرم افزار از ویژگی Real-time برخوردار است که می تواند سیستم شما را همیشه مورد اسکن قرار داده تا مانع نفوذ هر نوع برنامه ناخواسته ایی شود.

****************************************

6-     نرم افزار Screen Grabber Pro

7

نرم افزار Screen Grabber Pro از شرکت Acethinker می باشد که توسط آن می توانید از صفحه کامپیوتر اسکرین شات بگیرید و تمام فعالیتی که روی صفحه دسکتاپ انجام می دهید را به صورت صوتی تصویری با میکروفون متصل به سیستم ضبط نمایید و هر طور که بخواهید می توانید روی ویدیوی ضبط شده ویرایش داشته باشید و در بالاترین کیفیت HD ذخیره نمایید. شما می توانید این نرم افزار رایگان را دانلود و تست کنید و همچنین امکان خرید آن وجود دارد. این نرم افزار برای ویندوز و مک در دسترس می باشد.

31 تیر 1397   |   1130 بازدید